onsdag 9 augusti 2017

Det närmar sig

Nu är det inte mycket kvar av sommarlovet längre. Köpte nya crocs att ha inne i skolan åt Theodor samt innejumpaskor som jag hittade på rea. En penal, pennvässare och pennor valde han också ut åt sig. Wilgot fick nya skor som jag också hittade på rea vid Stadium för 9,95€! Inte illa det. Inhandlade lite papperfat till Wilgots kalas som också närmar sig. Ca en månad kvar bara.
I helgen ska vi på bröllop och jag hittade en fin klänning på loppis som behöver sys om lite. Det borde jag ta i tu med eftersom bröllopet är om tre dagar! Ett kort ska jag också pyssla ihop är det tänkt. Och så borde jag plocka mera blåbär. Och vinbär. Blev saftsugen här en dag så gick ut och plockade en liter bär och kokade saft. Inget så bra om hemgjord saft! Jag har börjat sticka mera nu också. Inga stora projekt men ändå. Syjuntan startar upp nu efter några veckors paus så det ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar