tisdag 18 april 2017

Kristallkronor

I min omgivning är det ganska aktuellt med husbyggande, renovering och således också planering av inredning. Vi är ju också mitt i renoveringen av vår lägenhet och jag suger åt mig tips och idéer så mycket jag hinner. En av mina vänner har ett nybyggt hus som har den finaste toalett jag någonsin sett. Kakel nertill på väggarna, sjukt snygg tapet ovanför och så en kristallkrona som pricken över i. Kristallkronor är någon som jag tyckte mycket om som barn, inte alls gillade som tonåring och nu skulle jag gärna ha kristallkronor främst i lite udda utrymmen så som tamburen och på toaletten. Hur snyggt som helst! Tyvärr så vet jag inte om våra rum är tillräckligt stora för att det ska fungera med någon större kristallkrona, men det finns ju mindre varianter också. Från krebs.se kan man köpa handgjorda kristallkronor i många olika storlekar och stilar.
 Den här är ju jättefin som exempel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar