lördag 11 februari 2017

Kalasdag

Idag har vi firat Wilma med tjocka släkten. Hon hade beställt en slott-tårta och att han en mamma som gillar att pyssla ihop tårtor låg bra till hands. Såhär blev den och hon var mer än nöjd. Ganska stolt själv också fastän den nu inte blev helt perfekt. God var den också! Wilma var så glad över sina presenter. Hon fick bland annat egen locktång och presentkort till hål i öronen! Stora tjejen! Får se vilken dag vi far och fixar det då. Har själv något spännande på gång åt mig själv, men skriver mer om det senare om det går som planerat.
Idag har jag det till att vara söndag hela tiden, men det är det ju inte! Skönt med en till sovmorgon för idag väcktes jag av herr sova-utan-blöja redan klockan sju. Men det är väl bra att hålla fast vid rutinerna och inte svänga på dygnet SÅ mycket.
Tänk annars att det redan är mitten av februari! Helt knäppt. Nästa månad blir jag faster, så länge de inte går över tiden allt för många dagar. Spännande tider med andra ord! Spännande är också att jag bara har en vecka kvar på min praktik innan jag byter praktikplats. Dessutom har jag en extra kurser som jag går nästa helg. Roligt det också! Men säkert mycket jobb med den.
Ikväll ska jag ägna mig åt stickning och så tänkte jag ta en promenad med min svägerska som befinner sig i Vasa tills imorgon. Roligt roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar