söndag 29 januari 2017

Babyshower

Hemma i soffan efter en helg norröver. Vi hade ordnat en babyshower för min bror och hans fästmö. Det var så roligt! Hon blev totalt överraskad och väldigt glad.
Idag har vi varit på min systers 19-års kalas. Riktigt roligt det med! Men att köra hela vägen hem med rastlösa barn var mindre roligt. Så hög ljudnivå i bilen... Nu sover de i alla fall alla tre och jag har hunnit röja upp lite här. Imorgon börjar min fjärde praktikvecka och sen byter det snart månad också. Tiden går märkligt snabbt och jag hinner inte ens med hälften av allt jag borde göra. Nå, kanske energin kommer ifatt mig i något tag.
Roliga saker som planeras just nu är Wilmas födelsedag och så sportlovet som närmar sig! Det som stör mig mest just nu är vädret. +-+-+- konstant och halt som bara den. Jag vill ha snö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar