lördag 22 oktober 2016

Snart slut

Höstlovet lider mot sitt slut. Renoveringsmässigt har det blivit mycket gjort, och det är jag tacksam över! Vi har nog en hel del listande kvar att göra, men det ska vi nog hinna med före jul hoppas jag. Igår fick vi kärt besök! Våra vänner som flyttade från Vasa för snart 1,5 år sedan kom och hälsade på. Riktigt roligt att de hade möjlighet att komma hit.
Mina systrar har kommit hem från San Fransisco så nu är jag inte riktigt lika avundsjuk på dem mera ;) Men nästa gång så ska jag med! Kosta vad det kosta vill. Typ. Högst på prioriteringslistan står nu skolarbete, tentläsning och mera skolarbete. Har lite svårt att hitta motivationen till vissa uppgifter. Men nu är det mindre än två månader kvar till jullovet så jag borde sätta fart på för att faktiskt få ta jullov då! 
julbloggen kan ni läsa mera om mina övriga intressen för tillfället. Tänker inte kasta jul på er redan i oktober, så ni får frivilligt gå in där och läsa om ni är intresserade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar