måndag 20 juni 2016

Utomhus

Och så har ännu en dag nått sitt slut. Blåsigt värre idag igen tror den ganska varma temperaturen. Vi fick knklämt ett stadsbesök med promenad i Sandviken och ett lekparksbesök där jag blev myggmat (vet att jag sagt att det inte finns myggor här men några fanns i skogen och de hittade mina ben...). Nå barnen hade det roligt i alla fall och myggbett är inget man dör av i det här landet.
Utöver det så har jag rivit tapeter. Har riktigt kommit igång igen och fick en hel del gjort! Borde bli klar med rivningen före månaden är slut. Har också hunnit med en av de hushållssysslor jag tycker minst om att göra (snällt sagt), nämligen att föra upp rena kläder i allas skåp. Det och att riva ost är de två jobbigaste sakerna jag vet (i-lands problem minsann, men något ska man väl ha att klaga över). Nu tänker jag ta natt och ser fram emot en sovmorgon med tanke på hur länge våra Wildingar sprang omkring ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar