måndag 6 juni 2016

Färdigspytt

Nu tror jag att vi har kommit ut ur tunneln! Ingen mer har spytt och det har gått snart tre dygn sen jag spydde sist. Firade med att åka in till stan på en tjugo minuters visit. Hann köpa mer garn till min tröja som är fem före färdig och så lite mat från butiken innan vi tog bussen hem igen. Effektivt shoppande! Idag har vi utöver det inte gjort så mycket. En liten kvällspromenad var vi på och så har jag rivt en hel del tapeter, slipat och spacklat en gungstol och dammsugit upp några babyspindlar samt nätet med mamman i. Våra tapeter i tamburen är skitsnygga men kamouflerar spindelnät väldigt bra... Hoppas att vi inte har småspindlar i hela huset nu bara.
Robin är borta på egna vägar idag så jag är ensam med barnen ikväll. Hittills går det väldigt bra eftersom Theodor och Wilma for till grannen och leka, och Wilgot ville se på Buu-klubben. Ska passa på att sticka lite på min tröja nu när jag äntligen har garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar