lördag 7 maj 2016

Spännande dag för femåringen

Den här dagen blev inte så dålig som befarat i alla fall. Wilmas feber har gått ner och jag har fyndat på loppis här i Gerby. Riktigt härligt väder att cykla dit i!
På eftermiddagen tog jag Theodor med på motionsjippo till Botniahallen där man fick prova på en massa olika grenar. Theodors kusiner och hans bästa kompis med familj kom dit och det var så roligt att umgås med dem! Jag och Theodor var där i nästan fyra timmar. Stavhopp, bågskytte, bungy trampolin, segelbåt... Han provade på en hel del. Riktigt lyckat jippo! Men Wilma var nog ledsen över att inte ha fått komma med. Lovade henne att vi ska hitta på något roligt bara hon och jag här någon dag.
Ikväll somnade alla barnen snällt och jag börjar själv känna mig ganska trött men ska se klart filmen som jag började se på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar