tisdag 10 maj 2016

Powerwalk runt Gerby/Västervik

Började dagen med något så ambitiöst som en promenad runt hela Gerby/Västervik. Inte illa! Hade planerat in det redan igår och mätt upp att det borde bli 8 km att föra ungarna till dagis och sedan gå runt. Blev sist och slutligen lite över 8 nog, men appen på telefonen hade jag inte på precis hela sträckan. Det är väldigt fin omgivning längs vägarna här och nu när allt börjat få en ljusgrön färg så är det riktigt trevligt att röra sig utomhus! 

Nu kallar tentböckerna på mig. Har en ganska fullspäckad dag idag med tentläsning, hämta barnen från dagis, laga mat och äta, cykla tillbaka till dagis på föräldraföreningens möte och sen veckohandla. Som tur är tycker jag om att planera och organisera så man får allt att gå ihop :) En promenad gjorde gått åt huvudet så nu kanske jag får inlärt det jag borde lära mig. 
Hoppas att ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar