fredag 20 maj 2016

Oj vet ni, vet ni!

Nu har jag kämpat på med den sista uppgiften hela morgonen men jag fick den klar och skickade in den. Oj så jag har väntat på den här känslan de senaste veckorna! Bara allt går igenom nu så har jag sommarlov. Men vet ni, det kan ta väldigt länge för lärarna att lägga in vitsord för allt så det slutgiltiga sommarlovet får jag kanske först mitt i sommaren, men jag tänker ta sommarlov NU! Så de så! Med tanke på hur det gått hittills i skolan så behöver jag inte oroa mig för att något skulle vara underkänt, men aldrig kan man vara helt säker. Jag har i alla fall gjort alla tenter och alla inlämningsuppgifter för det första året och det känns skönt ska ni veta! Nu får jag ta i tu med allt det som borde ha blivit gjort under året, som megastorstädning. Dessutom har jag sexårs kalas att planera till nästa vecka, och bröllopsårsdagsfesten vår. Theodor kommer att ha tre olika kalas: ett för släkten, ett för dagiskompisar och ett för grannarna. Och så ett för sin bästa kompis sen när de någon gång kommer hit och hälsar på. Han har kompisar den killen. Trädgården ska också åtgärdas, men ikväll ska jag fira sommarlovet med ett minisy-lan med syjuntan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar