lördag 28 maj 2016

En dag i ett liv

Tur att alla dagar inte är som den här, fast vi gjorde nog dagen bättre än jag hade trott. Theodor mår bra och ingen annan har börja spy, ännu. Är inställd på att det kommer att börja för någon inatt. Spännande att invänta vem det blir som står näst på tur...
Vi har grilla idag. Riktigt gott! Får grilla igen inom kort så att allt vi inhandlat inför den uteblivna festen blir uppätet i alla fall. Wilgot tog lång tid på sig att somna så jag fick gå en lite längre vagnpromenad med honom. Fin miljö åtminstone och inga myggor fastän jag gick i skogen. Har jag sagt att jag älskar Gerby? Wilgot har kommit in i en större teotsperiod nu när man ska göra precis tvärtemot och den egna viljan inte går att rubba. Blir spännande sommar det här, haha. Dagen blev inte alls som planerad men riktigt dålig bar den ändå inte. Jag avslutade dagen på samma sätt som igår, men stickning framför Friends. Har sett friends 5 gånger inom loppet av två år men det var före Theodor föddes. Nu har jag börja om från början igen och inser att jag saknat dem! Tänk så mycket en tv-serie kan göra. Humörhöjare minsann.
Nu ska jag sova så jag orkar upp med den som börjar spy inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar