måndag 11 april 2016

Mysigt i solen

Ikväll tog jag fårskinnsfällen och favoritfilten till hängmattan och låg på terrassen och myste i solen. Det var så skönt! Men sen gick solen ner så långt att det blev kallare och jag fick ge upp. Men oj så jag njuter av våren i år! Och att slappa i hängmatta redan gick ju riktigt bra.
Annars har skola och skolarbete dominerat. Inte så illa det heller faktiskt. Har också fått bort en gigantisk lövhög från gräsmattan. Undrar om fisken jag åt på dagen blivit dålig för jag blev lite smått illamående på eftermiddagen (nej, inte gravid) men det gick om. Kan vara början på influensan också för Wilma hade ont i magen och mådde illa första natten innan febern kom. Hoppas isåfall att det är insluensan och inte spysjuka som härjar på ungarnas dagis, igen. Det vill vi inte ha en tredje gång i "vinter".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar