söndag 17 april 2016

En helgsummering

Ska väl dra vår angenäma helg åt er också. På fredagen gick jag på promenad med de två yngsta så länge bastun värmdes. Det är så fint i skogen här! Älskar alla stenar och klippor blandat med mossa. Så vackert! Wilgot har blivit riktigt duktig med springcykeln och hann bra med. På lördag var det 30-års kalas på agendan och jag hade pysslat ihop ett kort som jag blev ganska nöjd med. Resten av helgen hade vi då en kompis hos oss vilket var riktigt roligt för vi träffas så sällan. Jag smet iväg med W&W till simhallen idag och lilla W som varit rädd för vatten simmade nu med simdynor själv! Förut har han klamrat sig fast i famnen när man varit till simhallen men efter en paus på flera månader så var det beteendet som bortblåst. Vi hade det riktigt roligt. Wilma är så duktig i vattnet hon också. Simmar med simdynorna där hon inte bottnar utan problem.
Ikväll har jag kollat en film, rabbit hole, medan jag stickade. Har nu riktigt lärt mig  sticka utan att titta. Det höjer effektiviteten, hehe.
Ikväll har vi också köpt tågbiljetter till vår Åbo-resa, barnfritt! Jag ska sova! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar