måndag 7 mars 2016

Skidor, vår och stickatröja

Igår gav vi oss ut i skidspåret. Riktigt härligt väder trots att solen bestämt sig för att leka kurragömma. Bar väg ställvis också vilket bringade fram vårkänslor! Men nu snöar det för fullt igen. Inget konstigt, det är vinter ännu som det sig bör.
Jag fick min tröja klar i helgen. Riktigt nöjd! Provkörde den i skolan idag och den värmde fint. Theodor stackaren har drabbats av växtvärk eller träningsvärk för han har ont i benet. Haltade mer eller mindre till dagis idag. Känns lagom kul att ha honom länge på dagis idag, men vad kan man när jag har lång skoldag och Robin har jobb. Sitter och väntar på att han ska hämt mig från skolan som bäst. Ibland skulle det nog sitta fint med två bilar, men snart blir det väglag för vespan igen! Det gillar vi.
Bläddrade i min kalender idag och konstaterade att vi har kommit lång på det här läsåret. Mindre än tre månader kvar till sommarlov! Helt sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar