måndag 11 januari 2016

Weekend

I helgen var jag och Robin på hotellweekend i hufvudstaden medan barnen fick bo på landet hos mommo och moffa. Riktigt skön helg med shopping (utan gnällande barn), star wars (så bra film!) och trerättersmiddag (lyx!). Hade tänkt sova mycket men kom mig inte i säng före tolv ändå och så måste man ju upp och är hotellfrukost ;) Så vi hade det bra med andra ord. Träffade alla mina kusiner från min mammas sida, min moster och så mina morföräldrar. Trevligt som vanligt. Skulle gärna åka ner dit ganska ofta men det är så mycket annat man också ska hinna med.
Idag har jag suttit framför datorn med skolarbete 4,5 timmar. Blev faktiskt klar med de uppgifter som vi fått. Skönt! Gick till butiken och släpade hem 15kg mat också så dagens träning avklarad, hehe. Träning blir det inget av före hostan är borta. Har riktigt hemsk hosta nu sedan snart två veckor tillbaka. Den kom sådär lagom då jag påbörjat min antibiotikakur mot angina... Skoj.  Nu fem minuter på soffan och sen hämta ungarna. De kom supersent till dagis idag för vi kom hem så sent inatt så lät dem sova. Wilma skulle skrinna idag men den lilla detalj att det inte finns is här ännu hade de missat. En sak jag inte tycker om med gerby, de är fruktansvärt långsamma med att få hit is på vintern. Morr.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att få en lyxhelg bara så där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! :) Vi gjorde såhär istället för att köpa julklappar åt varann:)

      Radera