fredag 13 november 2015

I'm back!

Nå nu börjar jag känna mig som människa igen. Eller redan igår på eftermiddagen nog. Kunde hämta barnen själv igår och gick bra att föra dem idag. Har en tent på måndag som jag riktigt borde ta och sätta mig in i nu för i helgen har jag program. Borde veckoslutshandla idag också. Kanske man kan unna sig något gott som chips nu när man knappt ätit på två dagar, hehe. 
Det snöade nästan i morse. Duggregn men vissa droppar var nog vita när de landade på jackan så ungarna bestämde att det var snö. För min del gör det ingenting om snön väntar ännu en vecka med att komma för ännu nästa vecka vill jag köra mopo till skolan. Sen är det praktik som gäller och dit är det lättare att ta sig. Oj så jag längtar tills min utbildning flyttar till Brändö! Blir så mycket lättare att ta sig till skolan då. 10 minuter på buss eller 15 minuter på cykel. Det blir nog bra det! Men dit är det ännu över ett år. Blir spännande att se hur vi får vårterminen att fungera de månader man inte kan köra med mopo. Men det är nästa års problem det, och det går nog. Frågan är bara hur långa dagisdagar man vill att barnen ska ha. Får hoppas på ett glest schema i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar