fredag 13 november 2015

Blogghistoria

3626 inlägg har jag gjort i den här bloggen! Det är inte lite det... Sökte efter lite juliga bilder till min julblogg och började söka från tidigare år. Oj så mycket jag har skrivit och oj så mycket jag har varit med om! Blir alldeles stum. Det finns ju hur mycket som helst här. Och mera skriver jag bara hela tiden, haha. Undrar om det finns någon som läst alla mina inlägg? Över fem år sedan jag bytte till den här bloggen. Tänk så mycket som kan ske under fem år! Nostalgiskt att läsa gamla inlägg. Och roligt att man kan gå tillbaka till dem och se vad man höll på med om dagarna då för länge sen. Närmar mig 1 miljon sidvisningar. Besöksstatistiken har såklart minskat ganska mycket nu när jag inte har något spännande på gång. Syns tydliga pikar i statistiken när jag varit gravid. Men jag är glad att det finns de som läser fastän jag inte är så bra på att uppdatera och fastän jag numera lever ett ganska "normalt" liv. Är inte direkt konstigt ung för att vara mamma och lever ett föra-hämta-laga mat-studera liv som väldigt mycket liknar det Svensson-liv som så många lever. Börjar smälta in nu, men ändå inte för i min klass är jag gammal som gatan och i min syjunta är jag född ungefär när de andra blev konfirmerade, hehe. Men åldern är då ingenting egentligen. 
3627 nu då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar