måndag 1 juni 2015

Mera träning

Jag har ännu inte riktigt kommit på vad som är "min" träningsgrej. Springer ibland, roligt ibland. Men nu är det kanske främst muskler jag skulle vilja bygga lite mer av och det åtgärdas inte enbart med en länk nu och då.
Har i vår haft lite olika program jag försökt följa men nu har jag hittat något som fungerar just nu åtminstone. Tycker om att göra listor och planera så när jag sitter och plockar ihop ett nytt träningsprogram får jag alltid motivation till att prova det och se hur svårt/lätt det blev. Hittills har jag uppskattat det ganska rätt! Varit helt slut i benen efteråt men ändå orkar sluföra passet.
Den bästa tiden för mig att träna är eftermiddag har jag fått erfara.
Idag blev det väldigt svettigt så får se hur det känns i kroppen imorgon. Gårdagens mini-pass efter länken kändes lite i benen ännu idag. Kanske pausar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar