måndag 11 maj 2015

Morsdagshelg

I helgen har jag lärt mig att virka mormorsrutor. Vi har också firat morsdag både hos svärmor och hos mina föräldrar/farföräldrar. I lördags var jag och Robin på dans till Emet folkpark. Riktigt roligt men de har ändrat priset. Förut var det billigare för de som var under 30. Nu har de ändrat det till 25 så Robin fick betala mer än tre gånger mer än jag. Tur att jag dansar billigt ännu i sommar ;)
Idag har vi hunnit vara till stan och handla lite smått. Theodors bästa kompis födelsedagspresent var viktigast. Kalas imorgon.
Ikväll ska Theodor på jumppaavslutning men nu är det dagklubb som gäller. Wilgot sover och jag har en lugn stund. Wilma och jag var just ute och planterade det sista i trädgårdslandet och rensade lite ogräs. Några frön har börjat växa. Bland annat räsisorna. Roligt det! Hoppas på morot, rädisor, sallad, dill, ärtor, rabarber och gräslök men har aldrig odlat förut så får nu se hur det går.
Ps. Citymarket har billiga Libero-blöjor nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar