tisdag 21 april 2015

Kakelvägg och kontaktplast

Köpte hem blå kontaktplast idag och klippte till lite stjärnor. Rev ner de gamla kontaktplastbitarna som jag ogillat sen första stund i denna lägenhet och ersatte dem med stjärnor. Blev riktigt nöjd! Och snabbt gick det. Utöver det har jag ikväll hunnit med en 4km länk, veckohandlat för hela veckan, plastat in 6 bordstabletter och lika många glasunderlägg, skruvat upp två krokar i tamburen, korrekturläst mitt skolarbete, lagt till och ändrat lite och skickat in det! Produktiv dag minsann! *klappar mig själv på axeln*
Imorgon väntar trädgårdslandet på mig. Köpte hem mylla att fylla på med innan vi planterar våra grönsaksfrön. Tyvärr har vi en massa myror runt landet så får nog vänta med sådden innan gift är inhandlat... Känns ju inte så kul men de kommer att äta upp skörden annars, lika som det gick för vår minitomatplanta förra året, och då var den i kruka på terassen ändå. Men det finns nog att göra där i trädgårdslandet ändå. För att inte tala om runt omkring! Flerårsprojekt I tell you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar