onsdag 18 februari 2015

Fuskar

Micropizzadag. Man får fuska när man är sjuk. Inte för att jag är SÅ sjuk egentligen men ändå. Två tabletter intagna och halsen känns bättre. Sov till och med bra inatt!
Har vikt kläder i ungarnas skåp igen. Jösses så mycket kläder de har! Speciellt Wilgot då som fått ärva en massa. Allt ryms inte dit riktigt. Måste se om jag får omändrat i skåpen på något sätt. Hittade en massa sommarkläder också som jag glömt bort att vi har. Så länge sen de var i användning. Börjar nog känna mig redo för sommaren så småningom. Och ännu mer längtar man nu när solen skiner ute. Ikväll är det syjunta som gäller. Oj vad jag ser fram emot det! Bara roliga saker inplanerade kvällstid de kommande dagarna. Härligt!
Nu ska jag fortsätta med klädorganiseringen. Ett jobb som aldrig tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar