tisdag 27 januari 2015

Solig tisdag

Det var en väldigt trött Wilgot jag drog i pulkan idag. Nu när vi färdas på snöiga trottoarer har jag pulkan fastbunden i rattkälken så att alla ungar + lite packning ryms med. Styrketräning + konditionsträning = svettig mamma. Men det är roligt också.
Jag har haft lite otur de senaste dagarna. Slog någonting låret så jag jar ett fint blåmärke där. Steg på en duplobit så jag fick ett fint blåmärke under foten. Igår fick jag en dörr i axeln = blåmärke och idag slog jag huvudet i trappan så nu har jag stött mig på alla sidor, haha :) Tänker sluta med det nu.
Har krigat med silverfiskar idag också. Hatar dem så ångade avloppen våra så kanske de hållt borta ett tag :)
Nu en kopp té och sen till rinken men barna. Så härligt väder idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar