torsdag 22 januari 2015

Sol

Igår hittade solen in till oss för första gången på länge. Härligt! Och dagens soluppgång var inte så dålig den heller. Dagklubben håller stängt idag och imorgon så vi får hitta på eget program.
Har spenderat morgonen med att knyta ihop lådor i köket så att Wilgot inte ska riva ut hela köket. Och medan jag gjorde det kom Wilma gående med geomag lådan och tappade den så vi hade 20 metallkulor över hela golven. Roligt att leta efter dem... Nå jag hittade alla som tur var.
Har sovit sämre de senaste nätterna. Ingen aning om varför. Brukar sova bra men nu vaknar jag av mig själv några gånger under natten och känner mig inte alls lika utvilad som när jag sover i ett sträck. Är det månne fullmåne?

2 kommentarer:

  1. Skolstress kallas e.. Sömnsvårighetan alltså...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tå ja har ingen stress över hade kursen nu. Ingen deadline å he e int så myki ti funder på. Så känns int som at he e he, men vem veit.

      Radera