torsdag 9 oktober 2014

Sprickor

Några dagar sen sist. Fick in sista inlämningsupphiften igår och bara jag har alla uppgifter godkända så har jag min första kurs klar på vägen mot att bli Socionom! Glädjen över att ha det gjort varade i ungefär två minuter när jag glömde att jag hade telefonen i bakfickan och den föll med skärmen före i duschgolvet. Fina "blixtar"(som Theodor kallar det) har jag nu på skärmen. Bitarma hålls på plats tack vare en skyddsplast jag hittade och snabbt limmade på i väntan på att få ny telefon införskaffad. Den fungerar i alla fall! 2 år, så länge håller mina telefoner. Nästa ska jag alltid ha i ett fodral och aldrig i fickan.

Kom ihåg loppiset på söndag alla Vasabor! Vid Gerby uf 11-15. Kom och fynda en massa barnkläder i gott skick! En del me&i, polarn o. pyret, elk mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar