söndag 12 oktober 2014

Loppis

Så var loppiset undanstökat. Skänkte en stoor påse kläder till välgörenhet och resten försöker jag "rea" ut på facebook loppis (vaasan alueen muksukirppis) . Hoppas att någon nappar på mina billiga priser för nu vill jag bara bli av med allt! Det var inte så hård åtgång på babykläder idag om man säger så... Men lite på plus gick jag allt och så köpte jag en cykel åt Wilma! Så idag har vi varit ute och övat. Det här med att lära sig trampa är inte så lätt inte, men balansen har hon. Köpte alltså en 12 tums cykel utan stödhjul, för hon har balans redan tack vare springcykeln. Kanske Wilgot kan börja med den nästa sommar till och med?! Oj så fort tiden går... 
Imorgon har vi dagklubb, veckohandla, Theodors jumppa och Zumba på schemat. Öppet dagis på tisdag och då måste jag också ta mig till Seppälä och beställa hem 1-års foton. Dagklubb och syjunta på onsdag. Sen höstlov i några dagar och helgen spenderas norrut.
Har för övrigt alla delar klara till Wilmas klänning nu! Den stickade alltså. Inte illa! Så nu har jag påbörjat julklappstillverkning. Bättre sent än aldrig ;) Och jo, det ÄR sent med tanke på att jag ska tillverka flera av dem för hand. Och så är det ju de andra skolkurserna jag borde börja på med... 

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad har du i storlek 74-80 för en kille? Har inte fb (och vägrar skaffa) men behöver en del kläder. Bor dessutom nära Gerby så att hämta nåt skulle inte vara nåt problem.

    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Har ett i storlek 74. Ska se om jag får upp det här.

    SvaraRadera