onsdag 10 september 2014

De nya kläderna

Det som är råsa på bild är rött i verkligheten. Har jag sagt att jag inte tycker om min telefon? (Och hälften av beställningen min fick jag skicka och bytas för jag hade beställt fel plagg eller fel storlek...)
Spenderat dagen vid öppet dagis, sen via dagklubben och släppte av Theodor innan vi gick hem. Nu ska jag snart hämta hem honom igen, äta snabbt och så iväg till Swingeling på grannens kalas. Sen ska jag föra hem Theodor och köra in till stan för lite syjunta. Behöver det känner jag! Flera veckor sen sist. Har abstinens :)
Har nu bokay tid till 1års foto. Tar syskon/famoljefoto i ett annat skede och kanske utomhus? Och så har jag ringt om en felaktig räkning. Börjar ha saker och ting under kontroll! Studierna går framåt också, tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar