måndag 9 juni 2014

Natt

Skriver från min dator för omväxlings skull! Japp, jag har en dator också fastän ni bara får en massa mobilinlägg hela tiden. Haha. Orsaken till att datorn är igång stavas inträdesprov. Förberedande uppgiften är nu skriven. Boken är läst 1,7 gånger och jag tvivlar på att jag får de sista kapitlen färdiglästa före tisdag morgon. Får skumma igenom allt istället och försöka minnas något av vad som står i boken. Kan bara konstatera att "Socialt Arbete", som boken heter, är svårläst. Åtminstone jag har svårt att förstå vad som står. Håll nu tummarna att jag tar det på talang. Är faktiskt ganska så nervös redan fastän det ännu är två nätter kvar. Ska bli så skönt att ha det över! Ska bara göra mitt bästa och åka hem igen så får vi se om jag får åka dit nästa dag på intervju igen eller om jag får söka ingen nästa år. Ska bli skönt att ha det över! Tåls att upprepas... SKA BLI SKÖNT ATT HA DET ÖVER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar