onsdag 25 juni 2014

Kalasigt

Under midsommarhelgen var vi på 90-tals party, som jag tidigare skrev. Så roligt med tema-fest! Jättekul att klä ut sig! Började direkt fundera vad mitt kalas (jo, jag har ännu födelsedagskalas för mina kompisar) i vinter kunde ha för tema. Förra året hade jag hatt-party (på tal om hattar). Året före tror jag det var kostym klädkod.  kalaskompaniet.se hittade jag en massa inspiration och väldigt måna olika kategorier. Tänk er t.ex. ett hippie-party med matchande servetter, muggar och tallrikar (och outfit såklart).
 
Superfina färger, riktigt min stil!
Eller disco-tema, precis som i lågstadiet.
 
Theodor skulle säkerligen ha Bilar-tema om han fick välja. Kanske skulle satsa på det till Wilgots 1års-kalas. Det närmar sig det också. Jag tycker om att ordna kalas ;)
 
Vet dock inte om man kan köpa därifrån från Finland, men för er som bor i Sverige så går det i alla fall. Den enda bra kalasbutiken i Vasa stängde i våras så det gäller att leta reda på web-butiker istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar