torsdag 8 maj 2014

Wilgot 8 månader

                                         1 dag - 8 månader
Vår lilla spralliga bebis. Egentligen var det igår han blev åtta månader, men igår hade jag program hela dagen så hann bara ta några foton. Syjunta, öppet dagis och sånt tog upp hela dagen vår. Roligt!
Wilgot åtta månader då. Vaknar i medeltal två gånger per natt, hurra! Äter bra på dagen och sover upp till 3,5h i sträck på dagen! Det gillar vi skarpt. Han ålar sig fram allt längre sträckor. Eller krypålar, använder benen mycket mer än armarna. Han är oftast glad och avgudar sina storasyskon. Somnar oftast snällt på kvällen och trivs bra i liggdelen till vagnen ännu. Tycker om att tugga på riskaka, osaltad såklart. Det är en riktigt härlig ålder! 
Nu hade jag väl kanske egentligen inte heller tid att blogga. Har nämligen ett extra barn här och sen lite senare får vi sandlådsbesök så ska fixa disken nu så jag kan gå ut med gott samvete sen. 
Jag har lite småspännande höstplaner på gång, men vill inte skriva mer om det före det är klart. Roliga saker dock! Och med det önskar jag er en fin dag :)

(Har en hel drös med bilder som jag vill visa er, men det får bli en annan gång. Har i alla fall överfört dem till datorn nu, så ett steg närmare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar