torsdag 6 februari 2014

Tééé

Té paus, fastän jag egentligen borde värma mat. Men jag har varit så himla duktig den här förmiddagen och fått en massa gjort så jag förtjänar en liten paus medan Wilgot sover. Han hade ingen feber imorse och har varit ovanligt bra på att underhålla sig själv så också jag fått något gjort. Ska byta gardiner i köket och hänga upp tvätten när den är klar, sen är jag riktigt nöjd med dagens prestationer. Wilgot sov för övrigt lite bättre än vanligt inatt så jag är utvilad idag. Han åt bara varannan timme inatt. Tänk vilken lyx! (Och oj så jag skrämmer er som inte har barn ännu, men de positiva sakerna är mångdubbla fler än de negativa)
Idag lekte Theodor och Wilma en lek de hittat på själv. "Lasskess" säger man medan man går på kuddar. Vilken fantasi de har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar