tisdag 14 januari 2014

Tisdag

God morgon! Blev en lite annorlunda tisdag idag. Robin förde Theodor till dagklubben så vi bara måate så ena vägen. Varför? -21 grader ute, därför. Räcker gott och väl med 3km istället för det dubbla i det vädret med Wilgot och Wilma. Får väl börja klä på oss redan om vi ska få på alla kläder innan vi ska starta om 1,5 timme.

Men jag hänger inte läpp för det. Inatt sov Wilgot *trumvirvel* 7 timmar i sträck! Haaalleluja! Hade en ny taktik igår när ham vaknade efter en halvtimmes sömn. Fick honom att somna om utan att amma. Vet inte om det var tack vare det han sen sov men tänker göra likadant ikväll om han vaknar, vilket han kommer att göra.

Och jag fortsätter med tygblöjorna. Hur kunde jag glömma att det är så lätt att använda? Och sparar pengar. Jag har börjat spara till vår södernreda 2015 redan så lite extra klirr i kassan säger jag inte nej till fastän det bara handlar om 15-20€ i månaden.

Imorgon är det äntligen syjunta igen! Tror att jag ska sy något åt mig själv för omväxlings skull. Har så mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar