fredag 22 november 2013

Träna

Duplo byggarbete pågår.
Efter en halvtimmes cardio framför youtube och lite duplobygge blev mitt humör plötsligt bättre. Träna. Det var lösning på dåligt humör det, och det hade jag hunnit glömma under min 11månaders träningspaus. Men nu är det påbörjat igen och efter det här blir jag lite starkare och uthålligare för varje gång så det värsta är överstökat nu. Det blir baa lättare. Hur är jag i skick nu då om man jämför från förra året? Tja, ganska samma utseende men lite svagare åtminstone i magmusklera. Kanske inte så konstigt... Nu är jag svettig men gubben är ännu inte hemma så får snällt vänta med att gå i duschen. Går inte att ha med tre ungar, varav den enda pytteliten, i duschen på samma gång.
Nu behöver barnen hjälp av en före detta byggnadsingenjörs studerande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar