fredag 8 november 2013

Babynestet

 Wilgot

 
Wilma

Theodor
Som ni säkert sett så har jag ett babynest mönster med beskrivning här på bloggen som jag själv hittat på när jag väntade Theodor. Aldrig hade jag då kunnat föreställa mig hur många som skulle komma att ha användning av det! Varje dag får jag flera mail med beröm och förfrågan om jag kan skicka PDF filen med mönstret. Blir så glad av att andra har användning av min beskrivning och mitt mönster. Tänk så många bebisar som sover/har sovit i babynest gjort med mitt mönster. Måste nästan närma sig tusen skulle jag tro med tanke på hur många som frågat efter PDFen. Min stolthet;)

4 kommentarer:

  1. Ja det mönstret va nog verkligen super! Eddi sover i sitt nest fortfarande :)

    SvaraRadera
  2. Duktigta du! :)

    Måste bara kommentera, jisses så theodor är lik sig själv som bebis!! Otroligt!

    SvaraRadera
  3. Fick höra om ditt mönster av en annan på bloggen, och det ska vi testa oss på även ända bort här i USA. Så tack för att du delar med dig :)

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Jag fann din fina blogg idag! Grattis till tre fina underbara barn!!!
    Jag undrar om du syr babyneste? Vad kostar de isådantfall och beställa?
    mvh
    Maja

    SvaraRadera