onsdag 2 oktober 2013

ÖD premiär

Igår var vi på höstjippo på kvällen, som planerat. Ungarna fick varsin ansiktsmålning och så orienterade vi litegrann. Ponnyn tittade de på också och lekte med uteleksaker som de hade plockat fram. Riktigt roligt att det ordnas saker för barnfamiljer! Sen när vi kom hem skulle jag ha kunnat slockna på soffan så jag gick och la mig redan lite efter nio. Tre nattmatningar och en gång förde jag Wilma tillbaka till henne säng. Sen när hon steg upp vid sex la Robin henne tillbaka i hennes säng och hon somnade om! Så vi tog sovnorgon till åtta i morse. Så skönt! Sen öppet dagis premiär för lillen. Riktigt roligt där som vanligt. Bussen hem, tvätta kläder, fixa disken, dammsuga, ta hand och fotavtryck av lillen medan syskonen målade med fingerfärg, baka paj till middag, bada och duscha ungarna och lägga dem. Så har vår dag sett ut. Blev ingen syjunta ikväll men det skulle ha blivit för stressigt när Robin jobbade sent och jade ärenden att sköta efter jobbet. Nu ska jag krypa till kojs för imorgon har vi rådgivning halv nio. Hur tänkte jag där?! Nä men det är små och stora halv tio i huset bredvid så det passade bra så, förutom att det blir tidig morgon. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar