fredag 11 oktober 2013

Dagens...

...gullegris

...skönaste: lillen sov över fem timmar i sträck inatt
...tystaste: Wilma som igen sov hela natten utan tutt (men vaknade vid 6...)
...gladaste: Theodor som fått vara i dagklubben
...argaste: jag, som steg i hundskit...
...tröttaste: jag igen, trots att jag sov nästan 9 timmar. Whats up med sömnen nu när man ammar?! Zombie varje morgon...
...mat: uppvärmda rester, pizza ikväll
...smaskiga: jordgubbskvarg åt mig (banan åt kidsen;))
...telefonsamtal: bokade präst till dopet (deadline för namn åt ungen satt!)
...lugnaste: ingen stress i morse för jag steg upp när klockan ringde utan att snooza
...lyckliga ögonblick: när jag gick in i ungarnas rum och såg att det ännu var ganska städat efter gårdagens storstädning
...att göra: bädda sängar, plocka lite i alla rum och se på Holby City;)

FREDAG!

1 kommentar: