fredag 20 september 2013

Socka

Var så nöjd när jag blev klar med en socka. Sen när jag insåg att den nog inte såg så bra ut och dessutom inte hålls på Theodors fot så var det inte lika roligt mera. Var nog både för tjocka stickor och för tjockt garn kombinerat med ett halvdåligt mönster. Tror nog jag stickar om den eller använder garnet till att sticka ett par åt Robin istället.
Just nu pågår projekt "få ungarna att somna".
Min telefon har fått fnatt och pekskärmen reagerar inte ibland. Får nog föra in den på service för den är inte ens ett år gammal ännu så garantin gäller ännu.
Nu ska jag engagera mig mera i nattandet här.

1 kommentar:

  1. Finare än min första socka! :) Han är så jättesöt, lillingen! <3 Vi planerar att komma en stund i morgon förmiddag- 14-tiden, om ni orkar. <3 mamma-mommo

    SvaraRadera