onsdag 25 september 2013

Höst

Nog är hösten ändå bra vacker med alla färger!
Det gick bättre med sovandet inatt. Först somnade barnen redan vid åtta och så har lillen bara ätit två gånger och jag somnade inte när jag matade honom. Så det blev en bra natt men jag är ändå trött. Hör väl till det första året, typ;)
Idag har jag räddat mina två närnaste väninnor från att fara till öppet dagis fastän de har stängt, så dagens goda gärning är gjord.
Idag har vi inga planer alls förutom att jag och lillen ska på syjunta ikväll. Och jag ska köra vår bil för tredje gången. Senast jag körde var på midsommar... Så lite smånervös över det men jag ska börja köra varje vecka så får vänja mig. Imorgon tror jag att vi far på Små&Stora och sen måste jag in till stan. Får se hur det går att ta bussen med tre barn! På fredag är det dagklubb och på lördag 2-års kalas. Får se hur den här dagen blir när vi inte har något inplanerat. De tenderar att bli så rastlösa de här storasyskonen när man bara är hemma. Nå nog ska vi väl hitta på något att göra.

3 kommentarer:

  1. Ere stängt?! Alltså Gustavsborg? Men.. vi har ju planerat besök dit från mamma-barngruppen :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, Gustavsborg. Di had lagt på facebook at de e stängt pga sjukdom en timme innan di sku öppna för dagen.

      Radera
    2. Dom ringde från rådg bara en liten stund efteråt o meddela att besöke blir flyttat en vecka :)

      Radera