söndag 18 augusti 2013

Kärlek

På väg hem, fortfarande i ett stycke, efter ett helt underbart bröllop igår! Hade tårar i ögonen både en och tre gånger under dagens lopp. Det är så fint med kärlek och när brudvalsen ännu till var skriven av brudgummen så kan man inget annat än ta till näsduken. Finaste vännen, önskar er all lycka nu och i framtiden! Igår var en dag jag kommer att minnas med värme i hjärtat.

Och hur gick det att spendera över 10 timmar i högklackat som höggravid? Utmärkt! Jag är nog väldigt bra på att vara gravid, haha;)

4 kommentarer:

  1. Hej! Hur gåre för er? =) känner att man haft väldigt lite tid i sommar för att läsa bloggar, här hare hunnit hända mycket! =) och nu är snart tredje hos er =) kan ju säga att jag är lite avundsjuk, då jag har hela 10 veckor kvar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Går nog mestadels bra här. Börjar vara lite trött på att vara gravid nog, men ännu lär jag få vänta. Skönt att vara inne i de veckorna där det kan sätta igång när som helst i alla fall:)
      10 veckor kommer att flyga förbi!

      Radera
  2. Oj, 10 timmar är ju mer än jag klarar UTAN att va gravid ;)

    Hur börjar e kännas, e närmar sig! Tycker e va nyss som du outa graviditeten o ja satt höggravid! Vart ha sommaren fari :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, säj he!
      Varannan timme så njuter ja av at vara gravid å varannan så vill ja bara at de ska lägg igång;) Rastlös men utan ork beskriver vardagen ganska bra just nu.

      Radera