onsdag 10 juli 2013

Tidsperspektiv

Insåg igår att jag redan påbörjat min mammaledighet! Redan i lördags faktiskt men det tänkte jag inte alls på då. Kom idag på att Robin har sin sista arbetsdag före semestern nästa vecka! Och sen när hans 3,5 veckors semester tar slut så är jag i vecka 37+0. Och då börjar Theodor dagklubben veckan efter. Så det känns lite som att den här veckan och nästa är lugnet före stormen. Dagar då jag borde göra sånt som att storstäda och organisera. Oj vad skönt det skulle vara att ha allt i perfekt skick. Men att kombinera det med två små går helt enkelt inte. *Avskräcker alla pedanta från att skaffa barn* Har alltså inga planer alls för den här och kommande vecka egentligen men sen känns det nog som att vi har fullt upp fram till september!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar