lördag 1 juni 2013

Första juni

En sån dag! Började med värme och sol. Vi for in till stan som planerat och lunchade med ungarnas kusin och deras mamma. Riktigt trevligt var det! Jag köpte faktiskt en klänning åt mig fastän jag egentligen inte hade tänkt köpa något... Men den var så fin och såg skön ut:) Den när vi skulle hem så brakade det lös. Både regn, åska och Wilmas humör. Bussarna gick inte som de skulle men till sist så kom vi oss på en buss hem. Wilma slocknade och sov tre(!) timmar tills hon vaknade nu. Jag har hunnit dammsuga, baka, fylla tårta, plocka ur och i diskmaskinen, städat lekrummet, läst för Theodor och småplockat här och var. Nu får jag snart ta i tu med kvällsmaten och så får vi sen så småningom börja vänta hem Robin. Känns inte alls som helg och imorgon kommer att gå snabbt med kalas så det blev nästan ingen helg den här veckan;)
Nu slocknade Theodor på soffan. Det är tungt att fylla år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar