tisdag 11 juni 2013

Den 11 juni

Ett av förra veckans loppisfynd. Fick förkorta axelbanden men annars passar den jättebra:)

Idag har jag fått uppleva känslan när man inser att man tagit fel buss och inte har någon aning om vart den ska. Som tur var så var det rätt buss ändå men den tog en omväg som jag aldrig sett tidigare. Lite panik hann man allt få.

Vi har just kommit hem från stan och öppet dagis. Ska så småningom börja på med födelsedagspaj åt min äkta hälft som fyller 24 år idag. Gammal som gatan;)
Får trycka i mig mycket ikväll före kl.19 för sen måste jag svälta i 12 timmar. Det är alltså dags för sockerbelastning imorgon... Sen öppet dagis igen, lekparksdejt och så ska vi prova en bas till babyskyddet i bilen. Dag full med program! Blir tidig läggning ikväll för min del.

Nej nu borde jag nog börja diska, baka, paketera in present, laga mat till imorgon och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar