lördag 29 juni 2013

Bibban

Igår gjorde jag något som jag aldrig gjort tidigare. Jag besökte biblioteket här i Vasa och skaffade ett lånekort. Jag har bott i Vasa snart fyra år och först nu kom jag mig för att göra det.
Tänkte också köpa lite kläder åt den här stackars lillebror som hamnar att ärva allt men det var magert utbud och slut på storlekar som satte stop för det. Tänkte släpa med familjen till GW gallerian idag och se om jag har bättre lycka där. Med krlas fina utbetalningssystem så kan det hända att jag inte får några pengar nu före slutet av augusti. Härligt. Min mammaledighet börjar ju nästa vecka! 50 vardagar före beräknat datum.

Om tre veckor får Robin semester. Ska bli skönt! Och konstigt för han har aldrig haft 3,5 veckor ledigt förut under hela tiden det varit vi, tror jag. Eventuellt sommaren 2008... Ska hur som helst bli riktigt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar