fredag 31 maj 2013

Varmt

Hemkomna från lekparken. Blev kortare besök än jag hade tänkt men jag blev så slut av att sitta där. Och den här gången hade jag ändå duk på huvudet och drack mycket. Börjar nog bli lite nervös inför resten av sommaren som höggravid. Jag hade planerat att jag vill prova på att vara höggravid på sommaren. Hur tänkte jag då?;) Men myggorna stör mig nog mera än hettan faktiskt. Bara det skulle komma lite regn också så skulle det säkert bli lättare att vara. Regn och åska har de lovat på kalasdagen men då skulle det gärna få vara uppehåll tycker jag, som planerat in korvgrillning.

Det är lite spännande med en grej just nu så håll en tumme eller två den kommande timmen.

Wilma somnade supersnällt nu på förmiddagen fastän det brukar bli gnäll de dagar hon ska sova två pass på dagen.

Ska ta tag kalasfixandet idag och baka ett tårtbotten och lite havreflarn. Borde skriva en ordentlig inköpslista också inför kvällens butiksbesök. Så nog har vi att göra här:)

2 kommentarer:

  1. Du fick ditt regn ;) och din syskonvagn! Själv har jag inplanerat årets första terassbesök till stan o sitter o surar då det en timme innan börjar ösregna... Grr!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå regnet va ju int långvarigt;) Vi va int ens hemma när de regna så missa de helt!

      Radera