torsdag 16 maj 2013

Torsdag

God morgon!
Ännu en onsdag har passerat. På onsdagar är barnen alltid gnälligast. Tror att de på något sätt vet att jag slipper iväg på syjunta på kvällen. Så även igår. Idag far vi till öppet dagis igen. Sen hem och städa lite mera innan min mamma kommer hit ikväll. Då ska vi grilla, se på ishockey, köra en sväng till Karperö och senare se på eurovisionen. Imorgon ska det packas och hinnas med ett stadsbesök har jag tänkt. Har beslutsångest över en del saker just nu. Vet till exempel inte om vi ska på öppet dagis våravslutning eller inte. Isåfall måste vi ha bilen och jag måste föra Robin till jobbet. Vet inte riktigt hur vi ska och jag borde ta och anmäla oss snart.

Nu skulle det för övrigt sitta bra med en tusenlapp extra. Britax b-dual syskonvagn, systemkamera och en overlock står högst på önskelistan nu. Så om ni har en Britax b-dual till salu så säg till:)

----------
Skickat från min Nokia

2 kommentarer:

  1. Phil & teds syskonvagn skulle finnas, ser ju ganska likadanna ut :-)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är den längre än Britax b-dual vilket gör att det kan bli krångel när jag ska på bussen...

      Radera