tisdag 7 maj 2013

Intensivt

Igår var en ganska så intensiv dag. På förmiddagen dominerade hushållsarbete. Sen mat och iväg till lekparken en timme innan vi for in till stan med buss. Köpte gardintyg till höstgardiner och handlade mat för två dagar. Ishockey på kvällen.

Idag hann vi bara slänga in frukosten, döda några myror, på med kläder och så till Små&Stora. Sen hem igen och så kom grannpojken hit så jag är barnvakt. Eller så är han och Theodor barnvakt åt varann;) Wilma sover ute så nu har jag lite tid att vila magen innan jag ska laga mat till imorgon och ikväll. Sen ikväll ska jag på Enjo party.

Imorgon far vi till öppet dagis. Sen via stan och handla mat. På kvällen ska jag på syjunta men hem lite tidigare för ishockey kan man ju inte missa;)

På torsdag har vi inga planer alls! Men på fredag far vu norrut igen. Jag och min andra hälft ska och dansa till Emet folkpark:) Ska bli kul! Vårmarknad och morsdagsfirande blir det också. Roligt med lite mer program ibland! Hoppas att Me&I paketet kommit till posten imorgon:)

6 kommentarer:

  1. Hej, vi sku kuna pro träffas i helgen tå ja nu ein gang e ledi å fömodligen ska ti Krombi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. He sko vi kona göra jå!:)E ni tär hela helgen eller?

      Radera
    2. Höh, valt förändring i planen tå ja entå hamna i arbejti på sundan, vi firar mamm rej imåro iställi. Men lördas dan har vi int na program ännu. Kanski man sku ta svärmors bil å koma ut å kör? :)

      Radera
    3. På lördan efter lunch borde vi int ha na inplanerat å vi borde vara i Rönnbackan bara int di har magafari tii så ni får säkert koma tii om ni vill:)

      Radera
    4. Va rolit! :) Om vi sejr så å så halls vi in touch ifall e sku händ na som magafari eller dylikt.

      Radera
    5. Jo, vi hörs närmare på lördan:)

      Radera