torsdag 9 maj 2013

Grått, så grått

Hade planerat in lekparksbesök, gårdkrattning och bullbak idag. De föratnämnda blidde det inget av för det regnar. Tråkväder. Istället har vi målat med fingerfärg och nu jäser bulldegen medan Wilma sover ute.

Jag har drabbats av graviditetsillamående igen. En light version som tur är. Har haft det från och till i några dagar men det stör inte aå mycket. Andra krämpor är mitt ena öga som jättelätt blir irriterat. Började i Turkiet. Vet inte om jag fått för mycket klorvatten i det eller varför det riktigt blivit känsligt. Och så är det den här förkylningen jag fick i samma land. Turkisk förkylning är inte att leka med;)

Ikväll ska vi baka pizza och äta den framför Mumin. Veckans höjdpunkt;) Oj vad jag hade skrattat åt mig själv om jag läst det här för några år sedan men nu tycker jag p riktigt att det är riktigt mysigt med myskvällarna! Man blir väl lite hjärntvättad som förälder?! Fastän man dyrt och heligt lovar att man inte tänker förändras när man får barn;) Sen sitter man där en dag med pizzakladdiga barn i vardagsrummet och skulle inte byta ut det mot något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar