fredag 24 maj 2013

För mycket sol

Idag har jag provat på att ha solsting. Rekomenderas inte, speciellt inte för gravida. Det blev bättre efter någon timmes vila på soffan och mycket vatten. Var smart nog och gick hem från lekparken på eftermiddagen när jag började känna mig konstig. Illamående och svag. Använde inha solglasögon idag vilket säkert inte hjäpte men jag vill inte ha fula vita ringar runt ögonen vilket jag redan börjat få... Hur gör man då?
Utöver det har vi ätit tortilla och druckit kaffe med vår gäst och våra vänner. Riktigt trevligt!
Nu är ungarna i säng och jag tänker ta fram sticksömen så att jag någon gång blir klar med evighets babyfilten. Blir nog tidig läggning för mig ikväll så jag orkar på vårmarknad imorgon. Ska fixa lite halsbränna åt mig med Coca Cola först;)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du har solhattar på barnen!Ha en själv också så är risken för solsting mindre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barnen har alltid något på huvudet men själv har jag vatit dålig med det, men idag köpte jag en huvudduk åt mig!:)

      Radera