söndag 26 maj 2013

En söndag

Produktiva jag! Idag har jag, förutom att fått vår lilla gård i bättre skick, städat ut ungarnas klädskåp. Det behövdes! Mera kläder är de inte i akut behov av;) Robin klippte gräsmattorna våra men handklippare. Ja, en sån som är enbart mekanisk och lite rostig. Men gräset blev kort så den fungerar.
Så har jag mailat om en syskonvagn men det är lite mitt i ännu. Största delen av dagen har både jag och Robin kikat på bilar. Det är nog en djungel det här med vilken bil man ska ha! Just nu är Robin och provar bilstolarna i en bil som vi kan tänka oss. Jag är lite skeptisk till om de ryms men snart vet vi.

Ja just det, en grill har vi köpt också:)

2 kommentarer:

  1. Va er e fö bil a er å provar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prova bara om stolona ryms i en Accord. He gick men va jo riktit just å just. Vi kikar nog vidare ännu. Frissamt tå all bilan verkar vara krångelbilar:p

      Radera