tisdag 21 maj 2013

25 done 15 to go

Snart nere på tvåsiffrigt. Det ni! Känner mig inte alls redo för en nyfödd ännu så tur att det är en stund kvar;)
En som jag träffar varje vecka så frågade om jag är gravid idag. Först nu är magen så stor att hon vågade och hon blev, som så många andra, förvånad över hur långt gången jag är.

Nyss hemkomna från Små&Stora. Varmt, svettigt, soligt och somrigt. Härligt! Med undantag av sonens cykelfasoner... Det här att lyda mamma är något han nuförtiden glömmer så fort hjälmen kommer på, till sin mors stora glädje. Skäms just lite när jag står och galar åt honom att stanna så hela Vasa hör... Får nog ha några fler cykelvett lektioner åt honom.

Borde dammsuga och koka gröt. Lockar inte riktigt i den här värmen. Får väl ta och byta luftig sommarklänning mot bikini innan jag tar itu med något annat än soffligg. Men oj vad härligt det här vädret är ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar