torsdag 7 mars 2013

Utmaning

Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.

Utmanad av Sara


1. Hur ser en perfekt dag ut för dig?
Ungarna sover länge. Sen dukar vi upp en ordentlig frukost med allt möjligt gott. Kanske går till lekparken efteråt så ungarna får leka av sig lite. Sen lagar vi en god lunch. På kvällen för vi ungarna till barnvakt och så far jag och Robin ut och äta och så på bio. Kanske far ut med några kompisar efteråt:)
2. Köper du ofta saker online?
Nästan aldrig

3. Äter du helst toppen eller botten av brödet?
Botten, men på senaste år så är jag inte lika noga med det som jag var när jag var liten;)

4. Vem var din förebild som barn? Vem är idag?
Lindsay Lohan och Avril Lavigne. Ingen av dem i alla fall;)
 
5. Vilket plagg skulle du aldrig lägga på dig?
Harem byxor. 
 
 Och Sarah

1. En sak du inte kan vara utan ?
Min telefon

2. Din bästa tv-serie
Friends

3. Varför började DU blogga ?
Ville skriva av mig när jag var gravid med Theodor och sen fastnade jag:)

4. Vad gör dig glad?
 Fint väder, glada barn, vänner och familj mm.

5. Hur skulle din perfekta dag se ut?
Se ovan.

Jag utmanar följande:
Och frågorna är följande:
1. Vilka länder har du besökt?
2. Vilken är din favoritfärg?
3. Hur många barn vill du ha?
4. Vad har du för sommarplaner?
5. Vilken bok läste du senast?

2 kommentarer:

  1. ska jag svara på alla tio frågor, de fem första eller de fem sista?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De 5 som är absolut sist i inlägget:)

      Radera